شبکه کامپیوتری

خدمات شبکه اینترنت

اینترنت خدمات شرکت

خدمات شبکه اینترنت یکی از نیازهای ما در دنیای امروزی می باشد شاید دیگه زندگی روزمره بدون اینترنت امکان پذیر نباشد.اینترنت چه در سطح خانگی و چه در سطح سازمانی یا شرکت نیازمند کانفینگ و نصب می باشد.اینترنت های خانگی نیاز خاصی به کانفینگ یا برنامه ریزی ندارند و شما می توانید با یک تنظیم ساده مودم به اینترنت دسترسی داشته باشید.

بهترین خدمات اینترنت برای شرکت ها

خدمات شبکه اینترنت یکی از مواردی هست در سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود.اما آنچه برای داشتن یک اینترنت خوب اهمیت دارد شرکت ارائه دهنده اینترنت می باشد.شرکت های بسیار از خصوصی تا دولتی وجود دارند که به شما خدمات اینترنت می دهند.

دسته بندی مختلفی برای اینترنت ها وجود دارد.این دسته بندی می تواند خود به چندین دسته تقسیسم شود.هر کدوم از این دسته بندی ها داری مزایا و اهمیت خاص خود می باشند و در کیفیت اینترنتی که ما استفاده می کنیم تاثیر گذار باشد.

خدمات شبکه اینترنت

اینترنت بر بستر کابل

اینترنت کابلی ADSL

این نوع اینترنت بیشتر با نام اینترنت Adsl شناخت می شود در این نوع اینترنت ها سرعت اینترنت معمولا بیشتر 16 مگ فراتر نمی رود و میزان آپلود آن محدود می باشد.این تکنولوژی امروزه کمتر به کار شرکت ها حتی متوسط می خورد زیرا نیاز شرکت ها با افزایش کلود ها و بسترهای که بر پایه اینترنت از افزایش یافته است لذا نیازمند یک اینترنت با سرعت بالا می باشیم.

شبکه اینترنت کابلی VDSL

اینترنت کابلی VDSL  که عبارت کوتاه شده Very-high-bitrate Digital Subscriber Line می باشد داری فرکانسی به مراتب بیشتر از اینترنت ADSL می باشد.این توپولوژی که سرعت دانلود تا 52 مگابیت برثانیه و بارگذاری تا 16 مگ می باشد می تواند نیازهای شرکت هایی که استفاده متوازنی از اینترنت و لوکال هست دارند برطرف نماید. اما مشکل اساسی این اینترنت عدم پشتیبانی توسط همه مراکز شبکه اینترنت و مخابراتی می باشد.

اینترنت کابلی فیبرنوری

اینترنت فیبرنوری که سرعتی به مراتب بالاتر از دیگر اینترنت ها دارد .این اینترنت کابلی می تواند نیازهای تمامی شرکت ها در هر سطح که می باشند را برطرف نماید.سرعت اینترنت فیبر گاهانه تا یک گیگابیت در اختیار ما قرار بدهد.یکی از مشکلات این اینترت نیازمند این است که از کابل کشی فیبر نوری صورت بگیرد و همچنین تجهیزات این نوع شبکه گران قیمت می باشد.

اینترنت بی سیم

اینترنت بی سیم همانند اینترنت کابلی به چندین دسته تقسیم می گردد که می تواند بسته به نوع و محل قرار گیری شما کیفیت متفاوتی را در اختیار شما قرار بدهد.شبکه های بی سیم این امکان را به ما می دهند در هر مکان و هر لحظه بتوان از آن استفاده نمود.اما امنیت شبکه های بسیم به مراتب از شبکه های کابلی کمتر می باشد که این امر یکی از معایب اصلی اینترنت بی سیم می باشد.

اینترنت بی سیم G4 یا LTE

این اینترنت ها همه از دکل های تلفن همراه استفاده می کنند.این نوع اینترنت ها سرعت دانلود و آپلود قابل قبولی دارند که می تواند به ما در دانلود یا بارگذاری اسناد و مدارک کمک کند.اما هزینه این اینترنت از اینترنت کابلی به مراتب بالاتر می باشد که استفاده از آن را برای شرکت هایی که از اینترنت زیاد استفاده می کنند افزایش می دهد.

اینترنت بی سیم نقطه به نقطه

اینترنت بی سیم که معمولا توسط شرکت ها خصوصی ارائه می شود از کیفیت متوسطی برخوردار می باشد این نوع اینترنت ها توسط آنتن نقطه به نقطه میکروتک صورت می گیرد . اما این نوع اینترنت ها علاوه بر نیاز به تجهیزات شبکه از امنیت پایین تری برخوردار می باشد و قطعی در این اینترنت ها به مراتب از اینترنت های دیگه بالاتر می باشد.

شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه اینترنت

به طور خلاصه داشتن اینترنت خوب در ایران کار سخت و دشواری می باشد.اما در صورت که شما بتوانید تجهیزات شبکه فیبر رو خریداری نماید می توانید از یک اینترنت خوب و مقرون به صرفه استفاده کنید و گزینه بعدی خرید می توان به اینترنت VDSL اشاره کرد که سرعت قابل قبولی و هزینه ای به مراتب کمتر از دیگر اینترنت ها دارد.

خدمات شبکه اینترنت نیازمند یک بستر امن و کابل کشی درون سازمانی می باشد.درصورتی که شما اینترنت خوبی در اختیار داشته باشید اما کابل کشی و یا تجهیزاتی که در ساختمان استفاده می کنید داری ایراد و آسیب باشد به اساسی بر خواهید خورد.

هورداد سیستم نوین با 10 سال سابقه در زمینه خدمات شبکه و اینترنت می تواند به مشتریان خود به صورت رایگان مشاوره نماید تا از کیفیت خدمات ویژه برخورد گردند.

خدمات شبکه اینترنت در تهران

نوین نت به عنوان یکی از شرکت های مشاوره دهنده در حوزه فناوری و خدمات شبکه می باشد که به شما کمک می کند مه بهترین تجهیزات شبکه را تهیه و نصب و اجرا نمایید فقط کافیه است با شمارهای ما تماس حاصل فرماید تا همکاران ما شما را در خرید تجهیزات مورد نیاز راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *