شبکه کامپیوتری

خدمات شبکه انلاین

شبکه ها زندگی ما را احاطه کرده اند. بنابراین بسیاری از دستگاه هایی که ما در اختیار داریم ممکن است به درستی کار نکنن ، مگر اینکه در شبکه باشند تا با سایر دستگاه های شرکت شما به خوبی ارتباط برقرار کنند. اگر نمی دانید چه چگونه این کار را انجام دهید ، کارکرد روان شبکه های شرکت می تواند یک چالش واقعی باشد. در اینجا خبر خوب است! درنوین نت ما تیمی متشکل از یک تیم شبکه قوی و با تجربه می باشد. اگر به یک شبکه شرکتی سریع ، قابل اعتماد و بدون دردسر نیاز دارید ، فقط کافی است با شماره 91306720-021تماس بگیرید. در اینجا ما خدمات شبکه انلاین ارائه می دهیم تا نیاز های شما را به سرعت برطرف نماییم.

شرکت خدمات شبکه آنلاین

خدمات شبکه انلاین یکی دیگر خدمات نوین نت می باشد.شما کافیه است با ما تماس حاصل بفرمایید یا فرم که در انتهای این برگه می باشد را تکمیل نمایید.این خدمات توسط نرم افزارهای ریموت صورت می گیرد که این امر هزینه های شما را کاهش می دهد.در خدمات انلاین شما می توانید با نصب نرم افزار هایی از قبیل انی دسک یا تم ویور به ما دسترسی بدهید و ما در کسری از دقیقه مشکلات شما را بررسی و برطرف می کنیم.

پشتیبان گیری اطلاعات :

از دیگر موارد پشتیبانی از اطلاعات سرور و سیستم ها می باشد . شما می توانید با استفاده از خدمات انلاین ما می توانید به صورت مستمر و همیشگی از پشتیبانی شبکه انلاین برخوردار شوید.این امر به شما کمک می کند بدون هیچگونه استرسی و با امنیت بالا از اطلاعات خود و همچنین امنیت های لازم برخوردار گردید.

نگهداری سرور و شبکه :

نگهداری سرور و شبکه به صورت آنلاین یکی از مزیت های استفاده از سرویس آنلاین شبکه ما می باشد.شما می توانید یک مدیر شبکه آنلاین داشته باشید که فقط با یک تماس ساده نیاز های کامپیوتری شما و شبکه ی شما را برطرف نماید.

امنیت شبکه :

یکی از مواردی که امروزه دغدقه مدیران شرکت ها و سازمان ها می باشد امنیت شبکه می باشد امنیت شبکه یکی از چالش های امروز ه هر موسسه و سازمان می باشد.شما با برخورداری از امنیت شبکه مطلوب می توانید کلیه چالش های پیش روی خود را پیش بینی و برطرف نمایید.

خدمات انلاین شامل چه موارد می شود :

بررسی و برطرف کردن مشکلات سرور

برطرف کردن مشکلات اینترنت

نصب نرم افزارهای لازم

انلایز منابع سرور و سیستم ها

آموزش نرم افزاری و سخت افرازی

پشتیان گیری از اطلاعات

خدمات انلاین نوین نت:

خدمات انلاین نوین نت به صورت مستمر و همیشگی در تمامی ایام هفته و با رویکردی مشتری مداری صورت می گیرد تا در کسری از زمان مشکلات شما برطرف گردد.خاطر نشان می گردد که شبکه های کامپیوتری با هدف ایجاد یک بستر امن صورت می گیرد و نوین نت به شما این تعهد را می دهد که در تمامی امور امنت دار اطلاعات شما باشد.

خدمات آنلاین شبکه ما در تهران در صورت برطرف نشدن مشکل به صورت رایگان و حضوری صورت می گیرد تا شما مشتریان عزیز رضایت کامل از خدمات ما داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *