دسته‌بندی نشده

خرید دوربین هایک ویژن

 دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن : بدون شک اگر به فکر خرید دوربین های مداربسته افتاده باشید.حتما به محصولات هایک ویژن برخورده اید.این برند چینی که از نظر کیفیت و قیمت یکی از پرفروش ترین های در جهان می باشد.هایک ویژن در حوضه های مختلف امنیتی فعالیت دارد . فعالیت این شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه ، دوربین های آنالوگ و دوربین HDCVI می باشد.از دیگر تولیدات هایک ویژن ذخیره سازهای NVR  و DVR می باشد. همچنین این شرکت زمینه تولید کابل های هایک ویژن فعالیت دارد.

برای یک خرید مطمئن و خوب باید با چند نمونه از ویژگی های دوربین های هایک ویژن آشنایی پیدا کنید. این آشنایی به شما کمک تا در انتخاب خود دوچار سردرگمی نشوید.ما در ادامه چند عنوان از مواردی که در انتخاب ما تاثیر دارد را برخواهیم شمرد.

چه فاکتور هایی در خرید دوربین مداربسته اهمیت دارد؟

در جدول مشخصات دوربین‌های مداربسته فاکتورهای بسیار متعدد عنوان می‌شود که اگر سررشته‌ای در کار با دوربین‌های مداربسته نداشته باشید احتمالا بسیاری از این مشخصات برای گیج کننده باشند. انواع اصطلاحات تخصصی و اعداد و ارقام و حروف اختصاری در میان مشخصات دوربین‌ها ذکر می‌شوند. تمام این مشخصات به چه معنی هستند؟ کدام یک اهمیت بیشتری دارند و در انتخاب یک دوربین ایده آل به ما کمک می کند ؟

حسگر دوربین :

حسگر دوربین های هایک ویژن تاثیر مستقیم در قیمت دوربین و کیفیت تصویر دوربین های مداربسته دارد .حسگر دوربین واحد سنجش رزولویشین یک دوربین می باشد.دوربین های فارغ از نوع می توانند رزولیشن متفاوتی داشته باشند.اما این مورد را در نظر داشته باشید که رزولیشن در انتخابی شما باید توسط دخیره ساز پشتیبانی بشود.زیرا دستگاه های ذخیره ساز اعم از NVR و یا DVR قابلیت انالیز روزلیشن های خاص خود دارند.

لنز دوربین:

لنز دوربین در اهمیت خاصی در دوربین ها دارند. دوربین های با لنز 2.8 و 3.6 دوربین های واید می باشند که شما امکان دید وسیع تری خواهید داشت. در نظر داشته باشیم هرچه لنز این دوربین بالاتر باشد عمق دید شما بیشتر میشود.لنز ها به دو صورت ثابت و متحرک در بازار موجود می باشند.

جنس بدنه :

جنس بدنه از موارد مهم در دوربین های مداربسته می باشد. جنس بدنه به صورت فلزی و پلاستیکی می باشند.اگر شما برای مصارف خانگی از قصد خرید دوربین دارید بهتر است که از دوربین های با بدنه پلاستیکی استفاده کنید.اما این مورد رو در نظر داشته باشید بهتر برای محیط باز از بدنه جنس فلزی استفاده نماید.

قیمت دوربین هایک ویژن :

اولین موردی که همیشه برای خرید یک محصول در نظر می گیرم قیمت آن محصول می باشد.در دوربین های هایک ویژن همیشه باید این مورد رو در نظر گرفت که برای چکاری قصد نصب دوربین داریم . اگر شما قصد  اجرای دوربین مداربسته برای منزل و فروشگاه خود دارید ما به شما پیشنهاد می دهیم حتما از دوربین های دوربین HDCVI استفاده کنید. زیرا این دوربین ها نسل تازه تر از دوربین های آنالوگ می باشند و به مراتب نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

اما اگر برای دفتر و یا مراکز بزرگتر قصد اجرای دوربین های مداربسته دارید حتما باید از دوربین های تحت شبکه یا IP استفاده نماید.دوربین های IP که بر بستر شبکه استفاده می شوند همواره به شما این امکان رو می دهند بدون احتیاج به ذخیره ساز به آن از طریق شبکه به دوربین دسترسی داشته باشید.

استاندارد IP :

هایک ویژن از دیرباز از نظر کیفیت اولین شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته بوده است.این شرکت با برخورداری از استاندارهای IP امکانات وسیعی در اختیار مشتریان خود بگذارد.این استاندارد که می توان به چندیدین دسته تقسیم می شود هر کدوم خصوصیات خود را دارند.شما در این لینک می توانید باتوجه به لیست زیر از استاندارد های دوربین های هایک ویژن آگاهی پیدا نماید.

رقم اولرقم دوم
0بدون حفاظتبدون حفاظت
1حفاظت شده در برابر ورود اجسام جامد با قطر بزرگتر از ۵۰ میلیمترعایق در برابر چکه های عمودی آب
2حفاظت شده در برابر ورود اجسام جامد با قطر بزرگتر از ۱۲ میلیمترعایق در برابر چکه های آب با حداکثر زاویه 15 درجه
3حفاظت شده در برابر ورود اجسام جامد با قطر بزرگتر از ۲٫۵ میلیمترعایق در برابر پاشیده شدن آب با حداکثر زاویه 60 درجه
4حفاظت شده در برابر ورود اجسام جامد با قطر بزرگتر از ۱ میلیمترعایق در برابر بارش آب از هر جهت و هر زاویه
5حفاظت شده در برابر ورود گرد و غبارعایق در برابر پاشیده شدن آب با فشار از هر جهت
6حفاظت شده در برابر ورود ریز گردعایق در برابر پاشیده شدن آب با فشار زیاد از هر جهت
7عایق در برابر قوطه ور شدن موقت دستگاه در آب
8عایق در برابر استفاده دائمی در آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *