شبکه کامپیوتری

کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک

کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک

کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک

کابل شبکه اشنایدر

کابل شبکه اشنایدر تحت دو برند اشنایدر اکتاسی و اشنایدر دیجی لینک ارائه می‌شود. اشنایدر کابل‌های شبکه باکیفیت و با عملکرد بالای خود را تحت برند اکتاسی و کابل‌های شبکه خانگی و اداری خود را با برند دیجی لینک تولید می‌کند. این کابل‌ها در انواع بدون شیلد UTPو شیلددار SFTPدر بازار موجود هستند. این کابل‌ها با استانداردهای Cat5e تا Cat6a تولید و عرضه می‌شوند. کابل‌های اشنایدر بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه اشنایدر هستند. اما می‌توان آن‌ها را در تجهیزات شبکه سایر برندها نیز استفاده کرد.

شرکت اشنایدر

اشنایدر الکتریک  یک شرکت چندملیتی اروپایی است که دفتر اصلی آن در رئینال مالزون، فرانسه است و تجهیزات موردنیاز در حوزه توزیع برق، مدیریت اتوماسیون و اجزا موردنیاز برای مدیریت انرژی و زیرساخت  شبکه‌های کامپیوتری را  تولید می‌کند. اشنایدر الکتریک درزمینه تجهیزات پسیو شبکه دارای دو رده محصولات اشنایدر اکتاسی و اشنایدر دیجی لینک است.

اشنایدر دیجی لینک

اشنایدر دیجی لینک راه‌حل ساخت‌یافته‌ی کابل‌کشی است که اعتماد و قابلیت استفاده را برای همه فراهم می‌کنند. محصولات دیجی لینک دارای استانداردهای UL و ETL جهت تأمین امنیت، عملکرد و کیفیت مطمئن برای بهره بردن از شبکه‌ی مورد اعتماد هستند. تجهیزات پسیو اشنایدر دیجی لینک از پچ پنل تا کابل‌ها و پچ کورد و حتی ابزار ترمینیشن تولز ، با ارائه راه‌حل فیبر و مسی دیجی لینک موجود می‌باشند. که با ارائه راه‌کارهای عالی  و پرسرعت ، نیازهای زیرساختی  شبکه را برای سازمان‌ها،هتل‌ها، مراکز خرید و …. فراهم کنند.

اشنایدر اکتاسی  Schneider actassi

اکتاسی یک راه‌حل کابلی end-to-end ساخت‌یافته است که شرایطی فراهم می‌کند که علاوه بر سهولت استفاده قابلیت اتصال به‌صورت کاربر محور را فراهم می‌کند. راه‌حل پارچینگ ، اتصال و کابل‌کشی سخت، و ترمینال ارگو زیبایی ergo-aesthicتمامی  شرایط موردنیاز، آسان، قابل‌استفاده و رضایتمند برای اتصال از مرکز داده، تا اتاق های ملاقات، ایستگاه‌های کاری و حتی جاده‌ها را برای شما فراهم می‌کنند.

راه‌کارهای کابل‌کشی ساخت‌یافته:

با راه حل کابل کشی ساخت یافته ما می‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم  که از بالاترین عملکرد سولوشن های مسی بر اساس استانداردهای موجود بهره می‌برید. راه حل کابل کشی ساخت یافته به شما کمک می‌کند  که یک عملکرد بهینه و انعطاف‌پذیر داشته باشید. راه‌حل کابلی اشنایدر اکتاسی  بر اساس استانداردهای شناخته‌شده‌ی جهانی و قابل‌قبول هستند. بعضی از خدمات ما:

·        راه‌حل OEM کابل فیبر

·        خاتمه دادن به کابل‌ها و گواهینامه خدمات با استفاده از:  سیستم خاتمه دادن

·        و ابزار گواهینامه سری fluke DXT 1800

·        کابل ساخت‌یافته‌ی LANیا WAN

کابل شبکه cat6 UTP اشنایدر دیجی لینک:

محصولات تحت نظر برند اشنایدر دیجی لینک اکثراً محصولاتی هستند که باهدف کاربری‌های خانگی تولید و عرضه می‌شوند. کابل شبکه، به‌عنوان وسیله ایست که با استفاده از آن دو دستگاه سخت‌افزاری به یکدیگر وصل می‌شوند. واز وظایف آن انتقال سیگنال بین این دستگاه‌های سخت‌افزاری است. دستگاه‌ها می‌توانند از طریق کابل شبکه داده‌ها را انتقال دهند. اگر می‌خواهید کابل‌های شبکه خود را ارتقاء دهید، می‌توانید با انتخاب کابل‌های Cat 6 دیگر احتیاجی به بروز رسانی مجدد کابل‌های شبکه در آینده‌ای نزدیک نداشته باشید.

کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک Cat6a UTP ازجمله محصولات دیجی لینک است که باکیفیت بسیار بالایی ساخته‌شده است. این کابل استاندارد  ETL و UL را دارا می‌باشد و قابلیت نصب افقی در شبکه‌های محلی را دارد. کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک به رنگ طوسی در بازار عرضه می‌شود. بسته‌بندی این کابل‌ها نیز به‌صورت کارتنی بوده و هر رول آن 305 متر طول دارد و دارای چهار زوج بدون شیلد با هادی مسی می‌باشد. در این نوع کابل‌ها با توجه به UTP بودن از هیچ‌گونه محافظ و شیلدی استفاده‌نشده. و این موضوع  باعث می‌شود کابل در برابر اختلالات الکترومغناطیسی و تداخل سیگنال آسیب‌پذیری بالایی داشته باشد.

تنها در صورتی استفاده از این کابل پیشنهاد می‌شود که کابل‌های شبکه در کنار کابل‌های برق قرار نداشته باشد. و اطلاعات تبادل شده در شبکه از اهمیت بالایی برخوردار نباشد.

کابل شبکه UTP CAT6 روکش PVC در حلقه‌های 305 متری با وزن 13 کیلوگرم ، تست فلوک با گارانتی شرکتی از محصولات پرفروش  اشنایدر دیجی لینک می‌باشد.شرکت اشنایدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *