سیستم های امنیتی و حفاظتی

دوربین هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن :

 

دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از پیشگام در زمینه تولید و تحقیق دوربین های مداربسته می باشد.هایک ویژن اکنون بیش از 40،000 کارمند دارد که بیش از 19،000 نفر آنها مهندس تحقیق و توسعه هستند. این شرکت سالانه بیش از 9٪ از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای محصولات نوآورانه سرمایه گذاری می کند. هایک ویژن یک سیستم تحقیق و توسعه کامل و چند سطحی ایجاد کرده است .این سیستم شامل هر عملیاتی از تحقیق تا طراحی ، توسعه ، آزمایش ، پشتیبانی فنی و خدمات است. این مرکز تحقیق در مرکز هانگژو واقع شده و در سطح جهان فعالیت می کنند . این مراکز تحقیق و توسعه در مونترال ، کانادا و لندن ، انگلیس و همچنین هشت شهر در چین می باشد.

چرا هایک ویژن:

هایک ویژن فناوری های اصلی رمزگذاری صوتی و تصویری ، پردازش تصویر ویدئویی و ذخیره سازی داده های مرتبط می باشد. هایک ویژن همچنین فناوری های آینده نگر مانند هوش مصنوعی ، رایانش ابری و داده های بزرگ را فعالیت می کند. طی چندین سال گذشته ، هایک ویژن دانش و تجربه خود را در زمینه تأمین نیازهای مشتری در بازارهای مختلف موازی ، از جمله امنیت عمومی ، حمل و نقل ، خرده فروشی ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ،   مالی ، ساختمان های هوشمند و سایر موارد عمیق تر کرده است. بر این اساس ، این شرکت راه حل های حرفه ای و سفارشی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بازار ارائه می دهد.علاوه بر صنعت نظارت تصویری ، هایک ویژن تجارت خود را به فناوری خانه هوشمند ، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – همه مبتنی بر فناوری هوش ویدئویی – گسترش داد تا کانال هایی را برای پایداری توسعه طولانی مدت کشف کند.

رابطه کاربری هایک ویژن:

هایک ویژن برای پاسخ سریع به نیازهای مشتریان ، کاربران و شرکای خود ،  دارای یکی از گسترده ترین شبکه های بازاریابی می باشد .این شرکت شامل 59 شرکت تابعه منطقه ای در خارج از کشور است. محصولات هایک ویژن مجموعه متنوعی از بازارهای موازی را پوشش می دهند که بیش از 150 کشور را پوشش می دهد.تخصص اصلی هایک ویژن تولید دوربین های مدار بسته و تجهیزات وابسته به آن می باشد .دوربین های هایک ویژن تنها محصولی است  در ایران هست که  مصارف خانگی ، پالایشگاه ها و کارخانه های مورد استفاده قرار می گیرد . به دلیل انکه تولید و توسعه محصولات هایک ویژن با تکنولوژی روزدنیا همراه است. هایک ویژن در تمام زمینه های مصرفی مورد توجه مشتریان و مصرف کنندگان قرارگرفته است.

ویژگی هایک ویژن :

لنز :

از ویژگی هایی که محصولات هایک ویژن رادر جهان  منحصر به فرد و پرفروش کرده است همکاری در ساخت  لنزهای برند اولسن که یک برند المانی (این شرکت جز سه تولید کننده لنزهای اپتیکال در سطح جها نی می باشد ) است.این لنزها قابلیت دید دوربین ها تا طول 30 متر در شب را ارتقا داده است .

نویز نوری

همچنین  این دوربین ها نور را به صورت مستطیلی انتشار می دهند که به  کاهش الودگی نوری در محیط اطراف میشود. همچنین شرکت هایک ویژن در دوربین های مداربسته خود از تراشه های شرکت امریکایی ambrella  استفاده می کند. از این تراشه ها در دوربین های مدل کوپر استفاده بخصوصی شده است.

انتقال جریان الکتریکی :

انتقال جریان الکتریکی   POE در دوربین های مدار بسته را می توان از ابداعات هایک ویژن دانست . دوربین های انالوگ و دوربین های ای پی و همچنین دوربین های انالوگ   HD از مهمترین و پرفروش ترین تولیدات این شرکت می باشد.

هایک ویژن برای کاهش هزینه های مشتری خود تکنولوژی هیبریدی استفاده می کند. به این صورت که دوربین های که به صورت انالوگ در یک سیستم استفاده شده است در صورت اضافه شدن دوربین های ای پی می توان همزمان تصویر هر دو مدل از دوربین ها رو داشته باشیم.

دوربین های هایک ویژن برای هر وضعیت روشنایی:

دوربین های هایک ویژن با مشخصات DarkFighter :

دوربین های DarkFighter برای محیط های طراحی شد که از نور کم برخوردار هستند این نوع دوربین ها این قابلیت را دارا می باشند که دید در شب (ir)  را تا 200 متر را به صورت رنگی و با وضوح بالا را ثبت نمایند.

دوربین های LightFighter :

دوربین های LightFighter این نوع دوربین ها در شرایط نوری بسیار روشن ، مانند چشم انسان عمل میکند و دامنه روشنایی را افزایش میدهد. همچنین نویز در محیط را حد بسیاری کم کند.هر دو دوربین با کیفیت 1080p HD کامل ارائه می دهند تا جزئیات دقیق را نیز ثبت کنید و همچنین شامل کاهش نویز دیجیتال (DNR) ، فناوری مه زدایی و تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) می باشند .

  • دوربین هایک ویژن DS-2CD1123G0E-I:

دوربین هایک ویژن DS-2CD1123G0E-I، یک دوربین دام و از دسته دوربین های تحت شبکه است. دارای حسگر تصویر 2 مگاپیکسلی است . حسگر دو مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت خوبی ارائه می دهد. میزان حساسیت نوری در این دوربین مداربسته برابر با 0/01 لوکس است. لنز موجود در آن از نوع ثابت است. لنزهای ثابت تنها امکان تنظیم فوکوس را دارد .  این محصول هایک ویژن در فواصل کانونی 2/8 ، 4، 6 و 8 میلی متر عرضه می گردد.  آنچه در دوربین های امروزی اهمیت بسزایی دارد قابلیت دید در شب می باشد . دوربین هایک ویژن  DS-2CD1123G0E-I دارای قابلیت دید درشب IR با برد 30 متر است .

  • دوربین هایک ویژن DS-2CE56D0T-IRP:

دوربین DS-2CE56D0T-IRP یکی از پرفروش ترین دوربین های HD هایک ویژن می باشد. این دوربین به علت برخورداری از بدنه پلاستیکی از وزن پایین برخوردار می باشد.از این دوربین باید در فضای داخلی استفاده کرد .رزولوشن تصویر در این مدل 2 مگا پیکسل می باشد به همراه لنز ثابت به میزان 3.6 ,2.8 و 6 میلی متری می باشد. برد ددید این دوربین تا طول 20 متر با مادون قرمز می باشد.

دوربین هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I ،  از نوع بولت در ابعاد 118⨯121⨯216 با وزن 270 گرم می باشد . این دوربین مداربسته از دسته نوع دوربین های  تحت شبکه  می باشد.این دوربین  دارای حسگر تصویر 2 مگاپیکسلی است که تصاویری با کیفیت خوبی ارائه می دهد. میزان حساسیت نوری در این دوربین مداربسته برابر با 0/01 لوکس است. لنز موجود در آن از نوع ثابت است که تنها امکان تنظیم فوکوس را دارد .این دوربین با فواصل کانونی 2/8 ، 4 میلی متر عرضه می گردد. دارای قابلیت دید در شب IR با برد 30 متر است. دوربین های دید در شب با استفاده از امواج مادون قرمز امکان دید در شب یا در محیط های بدون نور را میسر می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *