سیستم های امنیتی و حفاظتی

دوربین داهوا 1400 HFW

 دوربین داهوا 1400 HFW

دوربین داهوا 1400 HFW یکی از محصولات پرفروش داهوا می باشد .شرکت داهوا یکی از پیشتازان در ساخت و تولید دوربین های مدار بسته HDCVI می باشد .این شرکت خود مخترع دوربین های HDCVI می باشد. این شرکت با برخورداری از علم روز دنیا توانسته است در ساخت دوربین های HDCVI جایگاه خود را در ایران و حتی در جهان پیدا بنماید. دوربین های HDCVI نسل تازه دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد.دوربین های HDCVI  از کیفیت بهتری نسبت به دوربین های آنالوگ قدیمی دارد.

از این رو ما امروز قصد داریم تعدادی از  محصول دوربین داهوا 1400 HFW  معرفی نماییم:

دوربین داهوا DH-HAC-HFW1400DP :

دوربین داهوا DH-HAC-HFW1400DP  یک دوربین  بولت 4 مگاپیکسلی می باشد. لنز دوربین داهوا DH-HAC-HFW1400DP  به صورت ثابت 3.6 میلی متری می باشد. که تصاویر را بصورت واید در اختیار شما قرار می دهد .ابن دوربین قابلیت این موضوع را دارد که تصاویر را تا فاصله 80 متری نمایش دهد.از دیگر مشخصه این دوربین می توان  به  قابلیت SMART IR اشاره کرد. بدین منظور تنظیم نور را با توجه به این که نور زیاد یا کم باشد هماهنگ میکند . دوربین های با قابلیت SMART IR از وضوح تصویر خوبی برخوردار هستند.  استاندارد استفاده شد در این دوربین IP67  می باشند. این استاندارد سبب می شود که دوربین مدار بسته در برابر گرد وغبار و نفوذ آب مقاوم باشد و مناسب نصب برای نصب در محیط های خارجی هستند .

دوربین داهوا DH-HAC-HFW1400TP:

دوربین داهوا DH-HAC-HFW1400TP بولت 4 مگاپیکسلی می باشد که از تکنولوژی CMOS پشتیبانی می کند . دوربین داهوا  HFW1400TP  تصاویر را به صورت SD و HD به نمایش می گذارد .  لنز این دوربین به صورت ثابت  و 3.6 میلی متری (8میلی متری و 6 میلی متری ) است . از قابلیت این دوربین می توان به برد آن تا 50 متر اشاره کرد. تکنولوژی استفاده شد در این دوربین به صورت  SMART IR می باشد و از استاندارد ip67 نیز استفاده می کند که در برار گردو غبار مقاوم می باشد. این دوربین  مناسب نصب برای فضای خارجی میباشند .

دوربین داهوا DH-HAC-HDW1400EMP

این دوربین با قدرت تصویر برداری با رزولوشن 4 مگاپیکسل Full HD 1080p با تکنولوژی HDcvi می باشد.از این محصول می توان  مصارف خانگی, اداری, تجاری و حتی صنعتی استفاده کرد.دوربین داهوا DH-HAC-HDW1400EMP  مجهز به فیلتر ICR به منظور بهبود کیفیت تصاویر در روز و شب می باشد. مخشصه این دوربین ال‌ای‌دی های قدرتمند دید در شب با قابلیت پشتیبانی تا شعاع 50 متری و دارای قابلیت IP67, DC12V است .

دوربین داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

این دوربین در واقع ورژن 4 مگاپیکسلی دوربین معروف 1200EMPA داهواست. رزولیشن تصویر 4.1 مگاپیکسل بصورت 30 فریم بر ثانیه و همچنین لنز 3.6 میمتری ثابت از ویژگی های این می باشد.این دوربین با برخورداری از میکروفن داخلی این امکان را به شما میدهد که تصاویر را همراه با صدای مطلوبی داشته باشید..در این محصول امکان سوئیچ کردن بین تصاویر HD و SD وجود دارد.  از دیگر قابلیت های این دوربین برخورداری از پارامتر OSD  است. برد دید در شب این دوربین تا 50متر بوده و دارای استاندارد ضد آب و گرد و خاک IP67 می باشد. مشخصه این دوربین ضد نور بودن آن با برخورداری از داینامیک DWDR است.

قیمت و خرید دوربین داهوا 1400 HFW :

شما در این لینک می توانید کلیه محصولات دوربین داهوا 1400 HFW را مشاهد نماید و به صورت انلاین خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *