شبکه کامپیوتری

تعمیرات کامپیوتر در محل

تعمیر و نگه داری شبکه و کامپیوتر، تعمیرات کامپیوتر در محل، انواع بروز رسانی های سخت افزاری و نرم افزاری، نصب دوربین مدار بسته، فروش دوربین مدار بسته و نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری از جمله خدماتی است که در نوین نت به مشتریان عزیز ارائه می شود.

شرکت نوین نت با ارائه جدیدترین متدهای روز دنیا به شما کمک می کند تا شبکه کامپیوتری کسب و کار خود را راه اندازی کرده و داشته باشید. هم چنین پشتیبانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته انجام می شود.

شما عزیزان می توانید انواع قطعات سخت افزاری و تجهیزات شبکه همچون مودم، سوئیچ، اکسس پوینت و… را در این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید. شرکت نوین نت به خدمات کامپیوتری و شبکه در محل می پردازد و شما می توانید در هر منطقه ای که در تهران هستید برای رفع عیوب سیستم های خود به این سایت مراجعه کنید.

تعمیر کامپیوتر در محل

به دلایلی، خدمات حضوری همانند تعمیرات کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد‌.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی همه افراد بر اساس نیاز خود از کامپیوترهای رومیزی، موبایل ها، تبلت و لپ تاپ و هم چنین دیگر ابزارهای پیشرفته ای استفاده می نمایند. در واقع در حال حاضر کامپیوترها بخش مهمی از زندگی ما انسان ها شده اند، به همین دلیل خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل همیشه برای ما مهم بوده و به آن نیاز خواهیم داشت.

تعمیر و خدمات کامپیوتر در محل

کامپیوترها نیز همانند سایر لوازم الکتریکی ممکن است خراب شوند و به تعمیرات نیاز داشته باشند. هم چنین ممکن است در برخی مواقع قطعات سخت افزاری یک سیستم یا شبکه به طور کلی تعویض گردد.

هم چنین در بسیاری از موارد نیز این خرابی و مشکلات به قسمت سخت افزار مربوط نبوده و مشکل مربوط به نرم افزار آن باشد‌. به بیان دیگر یعنی لپ تاپ، کامپیوتر و یا اجزای یک شبکه کامپیوتری مشکلات فیزیکی نداشته باشند، و نیاز باشد که به سیستم عامل و نرم افزارهای آن ها رسیدگی شود.


به این گونه خرابی به اصطلاح خرابی نرم افزاری گفته می شود. در ظاهر قطعات سخت افزاری ما هیچ ایرادی نداشته و سالم هستند اما چون ما توسط سخت افزار از برنامه نرم افزازی استفاده می کنیم، هنگامی که نرم افزار دچار مشکل شود بدون شک در عملکرد سخت افزار نیز اختلالاتی به وجود می آید‌. در این جاست که اهمیت تعمیرات کامپیوتر در محل، برای ما مشخص می شود‌.

قسمتی از تعمیر کامپیوتر در محل

از خدمات کامپیوتری که نوین نت به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد، خدمات نرم افزاری می باشد. این نوع خدمات نیز قسمتی از کارهای تعمیرات کامپیوتر در محل به حساب می آیند‌. در حال حاضر زندگی ها و فعالیت های روزمره انسان به قدری زیاد شده است که وقت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین همگی افراد نیازمند این هستند که در کم ترین مدت زمان ممکن کارهای خود را انجام دهند.


از مزیت تعمیرات کامپیوتر در محل این است که دیگر لازم نیست سیستم شبکه و یا کامپیوتر شخصی خود را برای بردن به محلی جا به جا کنید و برای این کار وقت زیادی هدر دهید‌. متخصصین نوین نت جهت بروزرسانی اجزای شبکه و تعمیرات کامپیوتر به شرکت و یا محل زندگی شما آمده، و برای برطرف نمودن مشکلات کامپیوتر و یا شبکه شرکت شما اقدام می کنند‌.

 تعمیرات-کامپیوتر-در-محل
تعمیرات کامپیوتر در محل.فروشگاهی اینترنتی نوین نت

خدمات سخت افزاری بخشی از تعمیرات کامپیوتر در محل

از سایر خدماتی که در نوین نت به مشتریان عزیز ارائه می شود، خدمات و تعمیرات سخت افزاری شبکه، کامپیوتر و یا لپ تاپ می باشد. که تمام این خدمات جزء تعمیرات کامپیوتر در محل به حساب می آیند‌. در بعضی موارد مشکلات و خراب شدن سیستم ها به نرم افزار مربوط نمی شود و مشکل از قسمت سخت افزاری کامپیوتر است.


به این معنا که اگر یکی از قطعات سخت افزاری مثل مادر برد، کارت گرافیک، پاور، باتری، هارد دیسک و…. به دلایل مختلفی مثل نوسان برق، نفوذ آب در دستگاه دچار مشکل شود‌. می توان به شرکت هایی که از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل هستند مراجعه کنید.

در برخی موارد نیز، مشکلات سخت افزاری یک سیستم یا شبکه به استفاده نمودن از ابزارهای خاصی جهت تعمیر نیازمند است‌. در این شرایط نیز اصلا جای نگرانی نیست زیرا مجموعه نوین نت از پیشرفته ترین و بهترین ابزارهای شبکه و تعمیرات سخت افزار استفاده می کند‌. هم چنین این شرکت از تکنسین های ماهر و متخصصی بهره مند است که به راحتی می توانند هرگونه مشکلات سخت افزاری برطرف کنند‌.

رفع عیوب نرم افزاری و سخت افزاری

از دیگر خدماتی که جزئی از تعمیرات کامپیوتر در محل به حساب می آید، برطرف نمودن تمامی عیوب نرم افزاری و سخت افزاری است. در برخی مواقع ممکن است سیستم عامل، ویندوز و یا نرم افزارهای یک کامپیوتر یا اجزای شبکه، عملکرد درستی نداشته باشند‌. در چنین شرایطی شما می توانید به سایت نوین نت مراجعه کنید‌‌‌. در بیشتر مواقع ممکن است که عیوب نرم افزاری و یا سخت افزاری سیستم به صورت آنلاین و غیر حضوری برطرف شود اما در برخی موارد نیز ممکن است نیاز به بررسی حضوری باشد.

نصب و راه اندازی شبکه و رفع عیوب شبکه های کامپیوتری

در حال حاضر در اغلب سازمان ها، شرکت ها و موسسه ها به دلیل پیشرفت روز افزون تکنولوژی، فعالیت ها به صورتی است که باید از تعدادی کامپیوتر در کنار یک دیگر استفاده کرده و یا این که کامپیوتر ها بتوانند از یک منبع استفاده کنند‌. بسیاری از شرکت و سازمان نیز برای انجام امورات خود نیاز بسیار وسیعی به کامپیوتر دارند. به همین دلیل باید در شرکت ها و سایر کسب کارها شبکه های کامپیوتری نصب و راه اندازی شود.
از مهم ترین خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل در نوین نت، نصب راه اندازی شبکه، نگه داری و پشتیبانی ۲۴ ساعته در شبکه است‌. در صورتی که یک شرکت بخواهد شبکه ای داشته باشد می توانند کارهای خود را با خیال راحت به مجموعه نوین نت بسپارد.


نوین نت به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته شبکه ها را پشتیبانی می کند‌ و در صورت بروز مشکل برای شبکهبه محل رفته و مشکل هارا برطرف می کند‌.

 تعمیرات-کامپیوتر-در-محل
تعمیرات کامپیوتر در محل.نوین نت

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

امروزه مسائل حفاظت و امنیت و زیر نظر داشتن کارکنان و محیط کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین خاطر اکثر کارفرمایان و یا صاحبان شرکت ها جهت کنترل داشتن روی سالن کارخانه، انبارها، دفاتر، فروشگاه ها و کارکنان خود از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند.


دوربین مدار بسته از پرکاربردترین تجهیزات برای کنترل و تحت نظر داشتن محیط های کاری می باشد‌. با استفاده از دوربین های مدار بسته می توان به راحتی تمامی قسمت های یک محیط کاری را تحت نظر داشت. این کار با استفاده از صدهای نیروی انسانی امکان پذیر نیست و نمی توان به راحتی روی تمامی قسمت ها کنترل داشت.


نوین نت بر اساس نیازات موسسه ها، شرکت و سازمان ها علاوه بر تعمیرات کامپیوتر در محل خدمات دیگری هم چون فروش و نصب دوربین های مدار بسته نیز فعالیت دارد‌. شما می توانید جهت افزایش امنیت و حفاظت از کسب کار خود به نوین نت مراجعه کرده و شرکت خود را به دوربین های مدار بسته مجهز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *